Search For More Fishing Tips
Google

Tuesday, October 03, 2006

Bazar Ramadan


Siapa Tu...Bergini lah suasana di sepanjang bulan Ramadan.Apabila bulan puasa tiba bazar ramadan menjadi tumpuan orang ramai untuk membeli juadah untuk berbuka puasa.Tahun demi tahun macam biasa isteri aku akan ambil satu tapak bazar untuk jualannya.Bazar ramadan ini terletak di Terminal Larkin Johor Baharu,Malaysia.Gambar yang diatas tu ,aku sedang tolong isteri aku berniaga .Antara juadah yang dijual.....



Yang Di atas tu Ikan bakar,ada ikan pari.siakap,Bawal,caru dan lain lagi.Kan aku dah cerita pada episod yang lepas-lepas,ini lah dia ikan bakar.Pelangan tetap ikan bakar memang sudah ada.Singaporean juga ramai yang gemar dengan ikan bakar jualan isteri aku.Kadang-kadang ada setengah pelangan tu ,tiap-tiap hari ikan bakar -ikan bakar. Selain dari tu tak ketinggalan jualan kuih-muih ,otok-otak,lemang dan bermacam-macam lagi.
Si kecil anak ku juga tak ketinggalan untuk menolong ibu nya berniaga.

Yang ni anak saudara aku yang sentiasa menolong isteri aku .Farid namanya.

2 comments:

chemical-engineering said...

masa mana pulak ko pegi meniaga nie? shift malam ke?

kalau tau, boleh aku pegi sana kacauuu..hehe

Abu71 said...

Biasa la takda keja tolong isteri la.........

Fishing Information,fishing tips,fishing tools ,destination fishing vacation,seafood and altogether about fish.Maklumat Memancing,Tip-tip Memancing ,Alat-alat Memancing ,Destinasi Percutian Memancing ,Makanan Laut dan Keseluruhannya Tentang Pancing dan Ikan.

Popular Posts