Search For More Fishing Tips
Google

Thursday, October 12, 2006

Infro Pancing

MEMBELI peralatan memancing memang menyeronokkan. Lebih-lebih lagi jika kedai yang dikunjungi ialah gudang serba lengkap dengan peralatan hobi itu. Pastinya anda akan rambang mata kerana mempunyai banyak pilihan dan harganya pula berpatutan.

Malah, pengusaha kedai peralatan memancing boleh mendapatkan stok dari gudang besar ini kerana lazimnya kedai bertaraf pasar raya mengenakan harga lebih murah berbanding kedai bersaiz sederhana atau runcit biasa.

Bagi kaki pancing yang berminat membuka kedai pancing, ada beberapa laman web yang boleh dilayari untuk mendapatkan peralatan berkualiti dan anda boleh memesan terus tertakluk kepada syarat.

Laman web http://www.barlowstackle.com/ misalnya menerima tempahan melalui laman web. Untuk bahagian umpan tiruan, ada berpuluh jenis umpan tiruan (soft plastic) yang boleh anda pilih seperti cacing atau cicak, ulat dan ikan. Ada lebih 300 umpan tiruan yang dipamerkan.

Jika rajin, anda boleh membandingkan harga barangan itu dengan laman web lain. Harganya mungkin berbeza. Laman web http://www.tacklewarehouse.com/, dan http://www.bluewater-anglers.com/fishing.htm adalah dua gerbang yang menyediakan pelbagai jenis kelengkapan yang memuaskan hati jika berpeluang berkunjung ke gedung seperti itu.

0 comments:

Fishing Information,fishing tips,fishing tools ,destination fishing vacation,seafood and altogether about fish.Maklumat Memancing,Tip-tip Memancing ,Alat-alat Memancing ,Destinasi Percutian Memancing ,Makanan Laut dan Keseluruhannya Tentang Pancing dan Ikan.

Popular Posts