Search For More Fishing Tips
Google

Wednesday, November 08, 2006

Rak joran




PELBAGAI alat digunakan untuk menyimpan joran. Ada pemancing yang menggunakan beg galas, bekas plastik berbentuk silinder dan tidak kurang juga yang menyangkut joran ke dinding.

Bagaimanapun, jika anda rajin dan berminat, anda boleh membuat rak kayu sendiri bagi menyandarkan joran dan ia sudah tentu tidak akan merosakkan joran sehubungan itu, jika ada ingin mendapatkan lebih banyak ilham, layari laman http://www.thesundeckonline.com yang banyak menampilkan kelengkapan joran terutamanya rod dan tempat atau palang bagi menempatkan joran anda.

Tidak dapat dinafikan ada banyak jenis tempat menyimpan rak joran. Paling menarik, kunjungi laman web http://www.fishinontario.com atau http://www.boatasystems.com kerana kedua-dua laman ini menyediakan contoh menyimpan atau meletak rak dengan cara cukup kreatif.

Pernah atau tidak anda terbayang mengenai tempat menyimpan rak yang dibuat di bahagian hadapan kereta atau tempat meletakkan joran di bahagian tempat duduk di dalam bot? Pastinya perkara ini menarik sekiranya anda dapat melakukannya sendiri.

0 comments:

Fishing Information,fishing tips,fishing tools ,destination fishing vacation,seafood and altogether about fish.Maklumat Memancing,Tip-tip Memancing ,Alat-alat Memancing ,Destinasi Percutian Memancing ,Makanan Laut dan Keseluruhannya Tentang Pancing dan Ikan.

Popular Posts