Search For More Fishing Tips
Google

Thursday, August 31, 2006

Semangat Patriotik Memancing 31 ogos 2006








Semangat patriotik cintakan negara dan cintakan bendera negara tidak mengira sesiapa atau di mana bendera itu dikibarkan.Lihat lah betapa sayang dan cinta nya seorang perakit,pelaut kepada negara sendiri yang sanggup meluang kan waktu untuk menghiasi rakitnya dengan bendera-bendera sempena hari Kemerdekaan 31 ogos 2006.Pada masa ini aku pergi memancing di rakit yang penuh dengan bendera-bendera Malaysia dan Johor yang aku cintai.Disebabkan aku kena kerja malam, tiada perancangan khas untuk kemana-mana.Jadi pergi rakit juga.Lepas balik kerja masih dengan uniform lagi aku terus bawa anak aku ke rakit untuk memancing.Ia lah aku kan pentingkan keceriaan mereka, taklah mereka berasa bosan asyik memerap kat rumah je pada masa cuti ni.Pada hari yang lepas-lepas aku ke rakit Pak Tan dan hari ni aku ke rakit Salleh.Turut serta ke rakit pada masa tu,Pak Tam dan isterinya,suhaimi dan juga Malik.Tangkapan tak bergitu banyak,tapi cukuplah untuk dibuat lauk semasak.

6 comments:

wangsa said...

Bang,msm apa di sana?
Salam perkenalan.

Abu71 said...

wangsa-saya kurang faham MSM tu apa?
Salam diterima.

Dhy4n said...

lam kenal juga.makasih dah mampir.Wah sy ga biasa mancing( padahal deket laut nih ) soalnya jarang ada waktu luang & krg hobby juga.Btw bagi2 dong ikannya :-D

Abu71 said...

Nak ikan besar mana boleh saya pos kan guna kapal terbang.

Anonymous said...

shorthair redhead blowjob
strip poke pic
teen bed sets
review male strip club montreal
micro string bikini
wyoming webcam
low rise string bikini swim suit
milf st augustine
teenage boyus who verbally abuse girls
aim whore


[url=http://unlimlover.org/eva]teenie whores[/url]
[URL=http://unlimlover.com/5/index.html]tits blowjob[/URL]
[url=http://unlimlover.org/jesebell]speed dating edmonton[/url]
[url=http://errozone.com/loverboy]wife's pussy hammered[/url]
[URL=http://www.unlimlover.net/index.html]ladyboy posing[/URL]
[url=http://unlimlover.net/lisa]sexey nudes[/url]
[url=http://unlimlover.com/sindy]ludacris f mystikal move bitch[/url]
[URL=http://unlimlover.com/4/index.html]fat milfs[/URL]
[URL=http://unlimlover.com/2/index.html]swimsuit pussy[/URL]
[url=http://hypererotique.com]geale eye bitch[/url]
[url=http://errozone.com/getonyou]porn vidios[/url]
[url=http://loverrules.com]hairy asian women[/url]
[URL=http://www.unlimlover.com/gayparade/index.html]long haired man[/URL]
[url=http://unlimlover.net/premier]pussy lovers[/url]
[url=http://errozone.com/flirt]dove la stazione di latina[/url]

Anonymous said...

I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.

Fishing Information,fishing tips,fishing tools ,destination fishing vacation,seafood and altogether about fish.Maklumat Memancing,Tip-tip Memancing ,Alat-alat Memancing ,Destinasi Percutian Memancing ,Makanan Laut dan Keseluruhannya Tentang Pancing dan Ikan.

Popular Posts